29 Aralık 2008 Pazartesi

şiir

şiir
Ölümü Ektim Randevu YerindeBeklemekten Ağaç OlsunZembereği boşalmış sözcüklerinAkreple yelkovan öpüşüyor onikideBütün ziller vaktinde vuruyor,tembellik edip gitmeyeceğimKusura bakma ölümBugün de gecikeceğimSessizlik çökmüş kentin sokaklarınaMartılar uykuya dalmışKar bütün izlerini örtmeye hazırRandevularımıza sadığımdır sektirmem saatini ama bu sefer tembelliğim tuttu, ölüm daha çok beklersin beni…Şimdi kış ölümün vaktidir derler ve tecrübelerimden bilirim kışın ölene söverler.Kusura bakma ölümben ardımdan sövdürmem.Bu randevuya asla gelmem.Bu şiirin içinden tren de geçebilirUçak daVapur daBütün teknolojik ölüm aletleri deama hiç birine binmeyeceğimKusura bakma ölümgelmeyeceğim***Gelecek öyle uçsuz bucaksız duruyor kiVe ben ne olacağını merak ederkenhani filmin en güzel sahnesindesinemadan çıkar gibihayattan çıkıp gidememKusura bakma ölümAdın çok soğuk gelememBunca mazeretim varkenyaşama dair,ölümü aklımdan bile geçirmemSeviyorum seni hayattüm kötü sürprizlerini de..Erol ZAVAR http://seyhanbozdag.blogspot.com/bu linkden bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder